Monday 7 August 2017

Trading Strategie Etf


Maandelikse Kontant Thru Options (MCTO) is 'n opsies handel raadgewende yster CONDORS. Die derde strategie is gebaseer op kalenderverspreidings. Die finale produk wat MCTO bied is die hoog aangeskrewe MCTO brief wat in deurlopende publikasie het vir byna 'n dekade. Alle handel dienste word aangebied met Autotrading, waar ons die handel vir jou in jou standaard belas of IRA makelaars rekening. Die Kalender Smeer Service is gebaseer op 'n nie-directional, terugkeer na die gemiddelde handel strategie op 'n beperkte aantal hoogs likiede aandele soos Costco, Amgen en Goldman Sachs. Hierdie strategie verkoop voor week opsies en koop uit-week of buite maand opsies op dieselfde trefprys met 'n tipiese handel duur van 3 tot 5 dae. Die kalender verspreiding strategie neem voordeel van versnelde tyd verval van die front-week verkoop kontrak, terwyl die buite-week / maand gekoop kontrak hou sy waarde. Alle ambagte óf verval of is gesluit elke Vrydag van elke week. Die Tyd Bederf Service fokus op 35-90 dag indeks krediet versprei en yster CONDORS waar alle ambagte voor die verstryking / nedersetting is gesluit. Die Tyd Bederf Service en die IC1 Service albei fokus op indeks krediet versprei en yster CONDORS, maar bied verskillende tydraamwerke wat mens toelaat om hul belegging blootstelling te diversifiseer. Die meeste bedrywe is oop vir 3 weke of minder voor hulle gesluit. Die IC1 Service fokus op twee weke duur indeks krediet versprei en yster CONDORS wat hoofsaaklik maak gebruik weeklikse opsies. Hierdie diens kan autotraded met alle ander MCTO dienste in dieselfde belas of IRA rekening. Die MCTO Brief is ons sterk, hoog aangeskrewe aandelemark analise nuusbrief wat weekliks afgelewer via e-pos elke Maandag. Die analise kan help om die meeste handelaars, ongeag hul voorkeur strategieë om meer akkuraat te navigeer die VSA aandele mark en 'n beter tyd hul inskrywings en uitgange. Inligting oor Opsie Trading en Alternatiewe Beleggings Is jy in die behoefte van hulp met beleggingstrategieë of die begrip van jou beleggingsopsies Ons het die inligting wat jy nodig maandeliks Kontant Thru Options, sal jy vind by Maandeliks Kontant Thru Options. Maandelikse Kontant Thru Options Kenmerke: Opsie Trading Inligting sal uitvind hoe om krediet verspreiding en yster CONDORS opsies korrek handel vir 'n kragtige resultate. Hierdie afdeling spreek ook insig in die verdien van 'n hoër opbrengs en hoe om te begin met jou beleggings. Beleggingsfilosofie sal hê as jy die mark te betree. Maandelikse Kontant Thru Options sal jou keuses te verduidelik sodat jy die regte besluite te kan maak vir jou alternatiewe beleggings. ROI Chart Track die opbrengs op belegging (ROI) vir verskeie opsie handel scenario om 'n beter begrip van jou potensiaal verdienste verkry. Leer Center-- Die maandelikse Kontant Thru Options inligtingsentrum funksies insig in kredietspreiding, Yster Condor, Strike Prys Seleksie, die gebruik van tegniese aanwysers soos die relatiewe sterkte-indeks, risiko beloning besonderhede rondom beer oproep krediet versprei en Bull sit krediet versprei, en baie meer. Aan die slag weer gereed om te begin, sal maandeliks kontant Thru Options jy loop deur die proses sodat jy opsies suksesvol kan handel. AutoTrade sal doen die handel vir jou deur die beste in sy klas aanlyn opsies makelaars vir 'n eenvoudige en doeltreffende handel van jou alternatiewe beleggingsrekening. Die proses is eenvoudig, bekostigbare en moeitevrye. Meld aan Maandeliks Kontant Thru Options gee jou toegang tot hierdie en ander belegging voordele. Artikels Die maandelikse Kontant Thru Options span bied toegang tot blogs en artikels wat jou begrip van die handel in die mark en krediet verspreiding en yster Condor opsies sal verder sodat jy opsies met 'n totale vertroue kan handel. En Meer Laat Maandeliks Kontant Thru Options gee jou toegang tot die inligting wat jy nodig het om sukses in die mark vandag vind. As deskundiges op die opsie handel in die mark, ons is hier om te help wanneer jy dit die nodigste het. Kontak Maandeliks Kontant Thru Options Vandag Is jy gereed om meer inligting oor hoe om 'n maandelikse kontant Thru Options lid Kontak die maandelikse Kontant Thru Options span vandag en ons sal bly wees om te help om uit te vind. Voel asseblief vry om ons te skakel by 877-248-7455 of e-pos ons span by Support MonthlyCashThruOptions. Ons sien uit daarna om jou te help vind sukses met opsie handel. Wat is TheGoldAndOilGuy diens en wat is Chris Vermeulen TheGoldAndOilGuy besit en bestuur deur my (Chris Vermeulen) 'n individu aktief swing handel spesialis. Na my analise deel met vriende, mede-handelaars en beleggers, het ek besluit om te maak handel my voltydse werk in 2003. Hierdie diens is ontwerp van die grond af vir beleggers wat wil om te fokus op konsekwent, akkurate en winsgewende bedrywe, terwyl die leer hoe om te help lees die finansiële markte vir hulle self. Ek is die handel sedert 2000, fyn tuning my handel strategie jaar na jaar. Ek voortgaan om die tydsberekening, toegang en uitgang punte te verbeter en verken nuwe beleggings as die mark ontwikkel. My fokus is op die handel met die algehele mark neiging en om nuwe bul en beermarkte sien binne die verskillende sektore, indekse, kommoditeite en geldeenhede. My swing ambagte gewoonlik duur tussen 1-6 weke lank. Maar tydens wisselvallige tye my doel is om die kort termyn oorkoop en oorverkoopte mark sentiment vlakke te speel met ambagte blywende 1-5 dae lank. Pre-Markanalise Video elke oggend Daily markposisie updates Insig oor Interstaatlike Market Verhoudings indeks en Sektoranalise kommoditeit en valuta-analise ETF Stock verification Investment Handel Idees Gedetailleerde Handel Alert (Entry Exits) Weekend Market Forecast Verslag GRATIS Real-Time Kartering Disclaimer: Hierdie materiaal moet nie oorweeg word nie belegging advies. Tegniese Handelaars Bpk en sy personeel is nie 'n geregistreerde beleggingsadviseurs. Onder geen omstandighede moet geen inhoud van hierdie webwerf, artikels, video's, seminare of e-pos van tegniese Handelaars Bpk of sy affiliasies gebruik word of vertolk word as 'n aanbeveling aan 'n tipe van sekuriteit of kommoditeit kontrak te koop of te verkoop. Ons advies is nie aangepas by die behoeftes van 'n intekenaar so gaan praat met jou beleggingsadviseur voordat handel besluite Hierdie inligting is vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. Wat beteken die nuusbrief lyk Wat formaat doen 'n tipiese handel lyk as die ambagte uitgestuur Trades is uit gedurende gewone handelsure 09:30 ET om 16:00 ET gestuur. Die meeste bedrywe kan ná 'n waarskuwing daaroor gevoer word nie 1-3 dae as ek nie presiese tops of bottoms haal. Jy moet in staat wees om ambagte te voer teen dieselfde prys of beter as wat die prys is in die tyd van die alarm. Hoeveel ambagte per jaar het jy die bedrag van ambagte wissel elke jaar, maar ek kyk vir 15 30 Trades / Belegging posisies per jaar. Wat is Golden Rockets Golden Rockets is aandele / ETF wat gereed kyk vir 'n groot skuiwe van 40 of meer. Terwyl dit nie dikwels gebeur nie, ek hou oortjies op aandele gedurende die groot mark koop en verkoop seine. Toe ek 'n vuurpyl raakgesien sal ek 'n spesiale navorsingsverslag aan lede te stuur met my uitkyk. Waar vind ek 'n lys van vorige voltooi ambagte Hierdie nuusbrief het onder 'n paar veranderinge gegaan het onlangs aan beide my ambagte en langtermyn beleggings te deel vir al my belegging kapitaal. Omdat die nuusbrief bied nou beide my swing ambagte en langtermynbeleggings wat in nuwe bulmarkte of kort / omgekeerde posisies vir beleggings wat nuwe beermarkte begin, sal afgelope ambagte nie behoorlik te wys wat hierdie nuusbrief nie. Met wat gesê het jy al die afgelope ambagte te sien, want ek hierdie nuusbrief in die kant bar opgegradeer hier: thegoldandoilguy / Stan-Weinstein-model-ETF-portefeulje / Het jy 'n proeftydperk Ons het nie 'n gratis toets periode het. Maar ons het 'n maandelikse betaling opsie vir jou om hierdie nuusbrief te neem vir 'n een maand toetsrit. Die meeste kliënte op te gradeer na die semi jaarlikse of jaarlikse ledegeld vir die korting. Doen lede leer die handel strategie Sommige lede wil net my analise van die mark en voorspellings terwyl ander wil alles in hul vermoë te leer en volg my belegging idees as ek navigeer die mark. Om eerlik te wees, die strategie is baie eenvoudig. Deur my handel video's, kaarte, opgraderings en belegging idees, sal jy my strategie te leer oor 'n tydperk en die reëls van toepassing op jou eie belegging idees. Hoe maklik is dit om 'n lae risiko handel setup ek oor die algemeen kyk na my kaarte en binne 10 minute te vind wat om te doen óf bly in kontant, gaan 'n posisie, pas my stop, neem gedeeltelik wins of verlaat 'n posisie. Hou in my handel nie oor altyd wat betrokke is in die mark. Die sowat wag vir die regte geleentheid om te ontvou, dan entring n berekende posisie en aktief bestuur dit. Hoe dikwels het jy belegging idees algemeen Ek het 25-50 idees per jaar. Dit is een rede waarom ek graag my strategie soveel. Ek fokus op die maak van 3-6 wins op elke handel gemiddeld. Ek gee my belegging idees vir 'n verskeidenheid van ETF's vir indekse, sektore en kommoditeite. Wat belê / handel idees verskaf die meeste wins potensiaal Ek bied 'n wye verskeidenheid van bedrywe deur aktief op die gebruik van ETF s vir elke handel opstel wanneer beide is beskikbaar. Wat is 'n beursverhandelde fondse (ETF s) 'n ETF fonds verhandel dieselfde as individuele aandele sodat jy hulle handel gedurende normale mark ure en in die pre-mark en na-ure handel. Hierdie fonds stel ons in staat om voordeel te trek uit sektore, indekse kommoditeite, geldeenhede, lande en verbande te neem deur middel van 'n eenvoudige Invesment wat handel soos 'n voorraad. Het jy ons geld handel vir ons Jammer, ek het nie geld kliënt se bestuur as ek nie 'n geregistreerde beleggingsadviseur. Maar my diens maak dit maklik om dit te volg kan jy die ambagte te plaas op jou eie. Maar, sodra hierdie nuusbrief sal so outomatiese alle ambagte is maak outomaties in jou handel rekening vir jou 100 hande vry. Het jy verkoop kliënte e-posadres en ander persoonlike inligting Nee, ek het nie jou persoonlike inligting met ander webwerwe, of dienste te deel. Is die lidmaatskap betalings reoccurring Ja, al die lidmaatskap is reoccurring vir u gerief. Alle lidmaatskap gekanselleer kan word deur eenvoudig stuur vir my 'n e-pos. Inskrywing sal gehef word op jou kredietkaart deur Tegniese Handelaars Bpk verseker ononderbroke diens totdat dit gekanselleer. Wat gebeur as my lidmaatskap nie outomaties hernu of ek het geen aktiewe inskrywing Indien u lidmaatskap hernuwing nie hernu is dit waarskynlik omdat jou faktuur inligting verander of die kredietkaart maatskappy of bank ontken betaling. Eenvoudige kliek op die blad vanuit die lede area en eindig die diens van jou keuse. Kry My Akkurate mark voorspellings, Trades Boek GRATIS Swing Trading en langtermyn Belegging Seine Kanadese ETF se Active Trader langtermynbelegger handel seine ek sal u voorsien met 'n ongekende handel seine vir beide aktiewe handelaar en langtermyn-beleggers idees in hierdie nuusbrief . Al die ontleding en elke handel wat jy ontvang in hierdie handel nuusbrief is dieselfde inligting Ek gebruik my kapitaal handel. Jy sal 'n daaglikse mark voorspelling video, handel waarskuwings, en die posisie bestuur besonderhede ontvang. My ETF handel strategieë is uniek, omdat hulle 'n lae-risiko beleggingsgeleenthede deur die gebruik van siklusse, volume en marksentiment verskaffing gebalanseerde analise en 'n pragtige akkuraatheid van sleutel tops en bottoms vooruit Dit is 'n omvattende handel waarskuwing nuusbrief. Ek loop jy deur die hele proses van my inskrywing, om die uiteindelike uittrede, hou dinge so eenvoudig as moontlik vir selfs die mees beginner handelaar. Elke jaar se everal groot speel ontvou en ek altyd 'n ogie oor verskeie beleggings om seker te wees gereed om te belê wanneer die tyd reg is, sal wees. Weereens, ek fokus hoofsaaklik op beursverhandelde fondse (ETF s), maar ook dek 'n paar voorrade en termynkontrakte. Neem beheer van jou finansiële toekoms Jy sal absoluut geniet om up-to-date navorsing, voorspellings en ambagte gelewer in real-time. 'N Groot voordeel van hierdie diens is jou onbeperkte e-pos toegang tot my. Ek persoonlik beantwoord al handel verwante vrae wat jy het. Na jou handel vrae beantwoord sal vinnig op te spoor jou leer en die bou van jou vaardighede as 'n selfgerigte handelaar. So hoekom nie gee my nuusbrief 'n probeer en kry die beste aksie aktiewe handelaar en handel belegger seine en ondersteun vandag Kommentaar Daily Market Forecast Video Kry daaglikse pre-mark voorspel video en gereed wees vir die opening klok. Hoog op prys gestel en opvoedkundige. Mark Turning Points - vas te stel wat Tops Bottoms Ken die huidige tendense, sentiment vlakke en wanneer om te verwag 'n ommekeer. Aktiewe Trader Beleggers handel seine Percise Entry pryse, oop posisie updates, Beskermende Tops, en Prys Teikens Alert. WANNA om die meeste uit van CHRIS handel diens GRAB sy kragtige handel wenke neer teen halfprys kry nou My Akkurate mark voorspellings, Trades Boek GRATIS seine vir Intraday, Swing langtermynbeleggers

No comments:

Post a Comment